ORGANIZACIJA RADA I RUКOVOĐENJE
Direktor i pomoćnici direktora planiraju i ostvaruju nadzor i instruktivni rad u svim segmentima rada Ustanove. Rukovodeći kadar čine, direktor, pomoćnik direktora-savetnik za vaspitno obrazovni rad, tri pomoćnika direktora koji rukovode pedagoškim jedinicama, pomoćnik direktora za tehnička pitanja i kadrove. 10 stručnih saradnika planiraju i ostvaruju pedagoško instruktivni rad u Ustanovi.
Razvojnim planom ustanove za 2015/2016. godinu i pojedinačnim programima rada stručnih saradnika planirano je sistematsko praćenje i pedagoško instruktivni rad u procesu adaptacije dece na vrtić i jaslice, u 26 VO grupa na osnovu protokola za vrednovanje 2. i 3. oblasti kvaliteta, vaspitače koji imaju između 2 i 5 godina radnog staža.
Takođe, svaki pojedinačni stručni saradnik planira godišnjim programom rada praćenje i rad sa vaspitačima koji realizuju pojedine programe čiji je on koordinator (programi za uvođenje jezika, dvojezični programi, prilagođeni montesori program, ...) Stručni saradnici su, pored ovih planski realizovnih aktivnosti pedagoško-instruktivnog rada, vršili pedagoško-instruktivni rad u grupama gde se u toku godine pojavila potreba.
Zaposleni, roditelji i predstavnici lokalne zajednice zajednički planiraju i realizuju aktivnosti koje doprinose razvoju različitih programa, projekata, edukacija, uređenju objekata u cilju praćenja i podsticanja napredovanja dece. Godišnjim planom rada ustanove i razvojnim planom ustanove precizirani su i definisani svi ciljevi, zadaci i aktivnosti koji treba da poboljšaju VO rad kako bi praćenje i podsticanje razvoja deteta blo što kvalitetnije. Aktivnosti koje su realizovane u okviru rada stručnih organa su se odnosile na teme: samovrednovanje, praćenje dečijeg razvoje, izrada instrumenata za praćenje dečijeg razvoja, primeri dobre prakse, planiranje i evaluacija VO rada, saradnja sa lokalnom zajednicom, izrada akcionih planova za unapređenje rada vrtića ...
Direktor preduzima mere za unapređivanje vaspitno-obrazovnog rada na osnovu rezultata praćenja i vrednovanja.
Direktor posredno (preko pomoćnika direktora) učestvuje u radu stručnih timova formiranih u okviru Ustanove.
Tim za samovrednovanje kontinuirano ostvaruje samovrednovanje rada ustanove.
Cilj: stručno usavršavanje zaposlenih kroz iznalaženje načina finansiranja akreditovanih seminara
Zadaci: Organizovanje akreditovanih seminara unutar ustanove
Aktivnosti: Uključivanje što većeg broja vaspitača i modecinskih sestara vaspitača u stručnom usavršavanju